23 October, 2011

kursus Adobe Photoshop

Salam semua?

huh, lama tak update dalam blog, sebenarnya memang sibuk di sekolah dan kursus persendirian di kolej Komuniti. Syukur sangat hari nie,  sebab dapat mengikuti kursus Adobe Photoshop selama 2 hari dengan bayaran RM 20.00...Allah s.w.t maha mendengar dan dia tahu aku memang memerlukan kursus tersebut....aku harap dengan adanya ilmu nie, aku dapat ajarkan kepada orang lain yang betul2 berminat.....Esok pulak aku ada kelas bahasa Arab di kolej komuniti, (kalau boleh semua kursus pendek aku nak join).....tapi tak boleh semua aku nak join, sebab masa kadang2 ada yang tidak sesuai....Alhamdudilla, jarak dari rumah pun dekat, jika nak dibandingkan dengan rakan2 yang lain ada yang dari Muar dan Tampin sanggup mencari ilmu ke Bukit Beruang, Melaka.


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...