31 August, 2012

LEGOLAND MALAYSIA - aku dapat tiket free masuk



Salam semua?

Lama tak menulis didalam blog.....hari ini aku nak kongsi mengenai Legoland Malaysia di Johor....tempat nie memang bagus untuk dilawati, terutamanya kanank2, mana taknya semua benda diperbuat daripada lego.....macam2 games ada, tempat solat, tempat makan pun disediakan.....

kalau nak tahu Legoland ni dibuka pada 15 September 2012....tetapi ada promosi istimewa menanti semua guru-guru.....baru-baru nie saya ada cadangan nak buat trip untuk budak sekolah di legoland, secara tidak langsung saya dijemput oleh Miss Berni untuk kesana ( khas untuk cikgu dapat tiket masuk free), bersyukur sangat dipelawa terlebih awal dari tarikh 15 September, tapi malangnya aku tak dapat menghadirkan diri.....tapi takpe kakak aku pun cikgu gak....rezeki dia pergi legoland dulu (lagipun tu memang idea dia)......

Insha Allah ada rezeki aku akan ke sana.....tak sabar menunggu .....pergi pun sebab nak buat program untuk budak-budak pendidikan khas.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...