03 April, 2011

Qisya Shaliha

Salam?

Bersyukur kepada Allah s.w.t  masih diberi peluang untuk meneruskan hidup seperti biasa…..Alhamdudilla

Alhamdudilla kakak aku selamat melahirkan baby yg ke-3 di Hospital Pantai pada 2 April 2011….semalam adalah pengalaman pertama aku tido di hospital  untuk temankan kakak  aku yang  baru lepas bersalin. Wow, tahun nie bertambah sorang lagi anak buah …kali nie dapat anak buah perempuan iaitu Qisya Shaliha , sebelum nie semuanya hero belaka…..berat Qisya Shaliha 3.34kg  dan mempunyai rambut yang sangat lebat dan berbibir merah……Tapi aku kesian tengok bila org pompuan lepas bersalin, sbb  tak bermaya, makan tak leh sembarangan, nak jaga anak yg lain plak dan macam2 lagilah……

Nampaknya semua anak buah aku ade kat rumah sekarang, jenuh nak jaga diaorg sbb makin nakal, nampaknya masa untuk aku berblog  terpaksa slow dulu…..cau cin cau

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...