08 April, 2011

kursus pendek di kolej komuniti

Salam?

Semalam tak sempat nak update blog sendiri, maklumlah balik lambat dan banyak program kat sekolah….hari nie sempat gak aku curi masa nak update blog. Semalam aku dan semua pelajar telah mengadakan lawatan  ke Kolej Komuniti di Bukit  Beruang, Melaka…. ini adalah program sekolah PK  untuk memberi  pendedahan dan suntikan semangan kepada mereka agar teus menuntu ilmu walaupun sampai ke liang lahat……Alhamdudilla banyak manfaat yang aku dapat sepanjang lawatan tersebut, antaranya kami didedahkan dengan pelbagai program yang ditawarkan disana (itu semestinya)…..Tapi yang paling menarik ialah program latihan 1Malaysia telah dijalankan bermula  jan  2011 dengan harga yuran yang sangat murah dan terbuka kepada semua lapisan masyarakat…

RM 10.00/ kursus (pakej)- program kemahiran bahasa
RM 1.00 sejam – program kemahiran lain

Kalau nak tahu program nie masih baru dilaksanakan (patutlah aku x tahu selama nie) dan pelajar akan dipilih berdasarkan 15 orang yang terawal mendaftar secara online (kiranya siapa cepat dia dapat ar)….Jangan terperanjat dah  4 kursus aku mendaftar…tapi x sure ade rezeki ke tak….. klik sini jika berminat  (sila klik pada pendaftaran online kursus pendek)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...