06 March, 2011

Mister Maker yang kreatif

Salam ?

Hari nie aku nak kongsi crite skit pasal Mister Maker nie...Semalam aku sempatlah tengok Mister Maker nie kat NTV 7 kul 12.30 thg...wahhh kreatif betul idea yang dilontarkan, macam2 dia boleh buat dan semuanya ade seni....Maklumlah tahun nie aku kene mengajar subjek pendidikan seni....memandangkan aku tak kretif sangat, maka segala idea mister maker aku akan download or  bluetooth masuk dalam otak..... lepas nie aku tak payahlah  nk susah hati sangat kalo tak ade idea nk buat.....boleh rujuk kat mister maker dalam U-tube....

Mister Maker adalah program pra sekolah kanak-kanak melibatkan seni dan kraftangan

p/s : Kalau nk tengok mister maker kat u- tube, taip jer nama mister maker,,,,nnti kuarlah semua videonyer...... klik SINI jika berminat





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...