25 October, 2010

Kereta Ku Bercalar



Salam semua?

Perrrgh hari  nie betul2  berangin n berasap , aku betul2 marah ngan pelajar yang sengaja mencalar kan kereta aku yg tak berdosa tu…..agak2 lah kalo nak calarkan krete aku yang paling berkilat tu…Aku baru jer nk bernafas guna krete tu (baru setengah tahun guna), …kalo krete tu buruk aku tak kisah lah nk lukis muka kucing , or nk tulis ‘’I LOVE U’’ ker (ade aku kisah)…..geram btul lah, tapi pagi tadi memang aku ade marahkan seorang budak nie, marah pun sbb memang dia nakal…..aku tak lah menuduh dia, Cuma nk soal siasat kat dia esok….biasalah kalo dah buat salah, x de orang yg nk mengaku  dia buat salah…hari nie memang mood aku larilah….KENAPA KERETA AKU YG MENJADI MAGSA……nie lah masalah yg kerap berlaku pada seorang pendidik  yg baik hati seperti aku, pelajar suka melepaskan geram pada kereta ….tapi bukan pada aku …..

p/s Kereta nie kalo beli RM 1 dapat 5 biji kereta takpe gak....nie nk cat balik pun     beribu nk cari taw..lari lah budget ....sedey...sedey....

6 comments:

  1. xdpt balas dendam kat tuan puyer..kerta jadi mangsa..huhu..

    ReplyDelete
  2. alhamdudilla, saya berjaya menangkap pelajar yg calarkn krete saya dengan izin allah.....thx ALLAH..I LOVE U

    ReplyDelete
  3. Lawa kereta cikgu.
    Patutlah nak cat balik mahal.
    :P

    ReplyDelete
  4. cat memang mahal...tapi calar tak byk sangat...ingat nk polish jer

    ReplyDelete
  5. sian akak... dorang x tatau susah nak cari duit, tu yang senang2 je calar keta orang.. eh, akak tukar keta baru da? ish ish ish.....kayanya die.... keta lama mana? jual?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...