06 September, 2010

Mimpi sekadar bermimpi

Aku ingat lagi tarikh keramat yg tak akan luput dalam tafsiran akalku (29.8.2010)....masa tu aku tertunggu-tunngu surat dari sahabatku yg jauh dari Malaysia....sahabatku ade memberitahu  dalam ''skype'' yg dia poskan hadiah sempena Besday aku......suatu hari aku bermimpi...dalam mimpi tu aku terima surat n hadiah ...gift tu sangat canik (rantai yang berwarna Hijau), maklumlah aku suke warna Hijau...Aku hapy giler dalam mimpi tu dapat hadiah rantai....tetiba bila bukak jer mata..lorrrrrrrrrr  aku mimpi rupanya...aku pun seday lah, n tertanyer napelah bukan betul2..huhhuhu......bila dah bukak jer mata, teruslah bangun nk pi sekolah...bile habis jer sekolah n sampai umah, tengok2 ade surat sampai...dalam sampul tu ade barang..bile aku bukak jer..Ya ALLAH terkejut sbb aku memang dapat hadiah rantai...cuma beza skit dalam mimpi tu...huhuhu...aku pun senyumlah sampai ke telinga..bukan main sakan lagi.....itulah mimpi sebalik mimpi, yg mungkin secara kebetulan .....

























SEKADAR GAMBAR HIASAN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...