28 August, 2010

Izinkan aku menikmatinya

Hari nie dah 28 hari kita berpuasa, ku harap Ya Allah, kau panjangkan lah mase ini kerna tak sanggup masa berlalu begitu pantas. Alhamduilla puasa aku pun penuh, harap2 puasa ku ini dapt diteruskan hingga akhir Ramadhan. Aku rasa seronok sgt kalo dpt bersama-sama 10 malam terakhir tanpa sebarang keuzuran, Ya Allah kabulkan lah doaku, kerna aku dapat merasakan kemanisan itu apabila melakukan apa yang kau sukai. Dulu aku selalu mengajukan soalan pada kau, kenapa lah doa aku tak dikabulkan, sekarang semua persoalan itu telah pun terjawab. Ya, Allah aku manusia biasa, kadang-kala aku mudah rebah dan tersungkur & usah kau membiarkan aku menentukan nasibku sendiri, kau bimbinglah aku kejalan yang diredhai.

Dari Anas r.a katanya:”Rasulullah saw bersabda:”Apabila kamu berdoa, hendaklah kamu bersungguh-sungguh, yakin dalam doa (bahawa Allah taala mendengar dan mengabulkan)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...